Specjalista ds. wsparcia IT

Zakres obowiązków:

  • obsługa zgłoszeń klientów HELPDESK;

  • wsparcie użytkowników w bieżącej pracy z systemami oraz aplikacjami biurowymi;

  • administracja sprzętem informatycznym, jego utrzymanie i konserwacja;

  • opieka nad serwerami, zapewnienie ciągłości prac;

  • podłączanie nowych klientów w technologiach światłowodowych, kablowych, radiowych.

 

Wymagania:

  • czynne prawo jazdy kat. B;

  • znajomość systemów operacyjnych Windows, Windows Server;

  • podstawowa znajomość infrastruktury sieciowej LAN/WIFI;

  • podstawowa znajomość budowy i konfiguracji sprzętu komputerowego;

  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

 

Oferujemy:

  • możliwość wyboru formy zatrudnienia;

  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych, uczestnictwa w szkoleniach;

  • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętnośc;

  • zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów;

  • niezbędne narzędzia pracy ( samochód, laptop, telefon);

 

Aplikuj