Specjalista ds. wsparcia IT
Zakres obowiązków:
-
obsługa zgłoszeń klientów HELPDESK;
-
wsparcie użytkowników w bieżącej pracy z systemami oraz aplikacjami biurowymi;
-
administracja sprzętem informatycznym, jego utrzymanie i konserwacja;
-
opieka nad serwerami, zapewnienie ciągłości prac;
-
podłączanie nowych klientów w technologiach światłowodowych, kablowych, radiowych.
Wymagania:
-
czynne prawo jazdy kat. B;
-
znajomość systemów operacyjnych Windows, Windows Server;
-
podstawowa znajomość infrastruktury sieciowej LAN/WIFI;
-
podstawowa znajomość budowy i konfiguracji sprzętu komputerowego;
-
samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
Oferujemy:
-
możliwość wyboru formy zatrudnienia;
-
podnoszenie kwalifikacji zawodowych, uczestnictwa w szkoleniach;
-
atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętnośc;
-
zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów;
-
niezbędne narzędzia pracy ( samochód, laptop, telefon);